Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Wednesday, March 9, 2011

[K][E][N][A][N][G][A][N] [S][E][M][A][L][A][M]


Hidup dalam kenangan, sangat menyakitkan. Setiap malam bagai ditemani mimpi-mimpi yang menakutkan..Seperti dikejar bayang-bayang sendiri...Kulihat ke kiri dan ke kanan..kosong tak bererti. Malam yang sepi hanya ada aku sendiri. Bintang pun tidak lagi menemaniku..Tinggallah aku sepi sendiri dan merawat luka-luka yang masih berbekas dihati....

Aku seperti dipisahkan dan terpisah tanpa rela oleh teman-temanku yang sentiasa ada dihati.
Entah mengapa aku masih tidak mampu melupakan segalanya..TENTANG MEREKA!!
Aku tak mampu menghapus kenangan itu..kengangan semalam...Hati menangis setiap kali mengingatkannya..seandainya mereka tahu...hatiku...
Kuteruskan jua perjalanan ini walau dihati penuh kerinduan....

No comments: