Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Monday, February 21, 2011

Kehidupan Kita...

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang menggalas bebannya...Berkata-kata memang mudah tapi untuk melakukannya amat payah..untuk mereka yang tak tahu dan tak mengerti apakah sebenarnya..cukuplah hanya berdiam..tak perlulah nak mencari tahu perihal itu...biarkan aku dengan cara aku...
Aku berhak untuk tentukan kehidupan aku....kita tidak akan pernah tahu bilakah hati ini akan diduga...bersedialah sentiasa kerana bila-bila masa saja kita akan diduga...jika tidak hari ini, mungkin esok atau lusa...cuma satu yang boleh aku katakan...bersabarlah dalam menghadapi apa jua kemungkinan yang tiba...DIA tidak akan menguji hamba NYA jika DIA tahu hamba NYA itu tidak mampu menerima ujian dari NYA...

Pengalaman banyak mengajar aku tentang erti hidup...dan yang pasti setiap kita akan melaluinya..walaupun kisah kita berbeza tapi perjalananannya tetap sama....cuma liku-liku yang perlu kita tempuhi sahaja membezakan di antara kita...

Biar apa pun yang , jangan pernah mengalah ....hidup lah seperti apa yang kita mahukan kerana sesungguhnya hidup ini hanya sementara....Lakukan dan pilihlah yang terbaik untuk hidup kita...

No comments: