Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Sunday, February 20, 2011

[T][E][N][T][A][N][G] [H][I][D][U][P]

Wahai diri, roda kehidupan selalu berputar..ADAKALANYA bahagia terasa, sedih merintih dan juga air mata.. Tapi tahukah diri ada DIA yang selalu menatapmu lembut, yang tahu mana yang terbaik untukmu. DIA memberi apa yang engkau perlukan..bukan yang engkau inginkan ..Maka tersenyumlah wahai diri..senyumlah dengan ikhlas, sekalipun hatimu menangis saat ini...

No comments: