Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Friday, January 7, 2011

Demi sebuah kata-kata

Hanya dengan kata-kata...tanpa kita menduga ia bisa buat hati tersinggung..bisa buat org salah faham jika disalah tafsir...juga bisa buat sesuatu yang mudah difahami menjadi sukar untuk dimengerti...
Kata-kata yang adakalanya kita anggapkan ianya mudah dan ringkas tetapi rupanya memberi kesan yang amat mendalam di hati mereka.
Kata-kata yang bisa buat sebuah ikatan terlerai....
Kata-kata yang bisa buat perasaan tercalar...
Kata-kata yang bisa menghancurkan jiwa...
jadi ...
jangan SALAH FAHAM dengan perkataan yang disampaikan kepada kita melalui orang perantaraan.
Ia boleh jadi betul dan boleh jadi juga salah.

Demi sebuah kata-kata

No comments: