Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Saturday, January 1, 2011

Adakah bahagia itu untuk ku??

Bukan semua yang pahit itu akan terus pahit...dan bukan semua yang indah itu akan kekal indah...inilah yang dinamakan kehidupan...tak sempurna hidup ini tanpa melaluinya....
Hidup menuntut kesabaran...menuntut pengorbanan...menuntut ketabahan...dan aku masih kekal disini..bersama sisa-sisa kekuatan... aku cuba bangkit dari pengalaman silam yang sangat menyakitkan...pengalaman itu tak akan mungkin terhapus dari diari hidup ini...dan ia akan kekal bersama aku selagi nadi ini masih berdenyut.......

Perjalanan ini masih jauh dan terlalu jauh...entah dimana penghujungnya aku sendiri tidak pasti...
Aku masih mencari dan akan terus mencari....demi untuk memiliki kebahagian dalam hidup ini...Hidup terasa bagaikan layang-layang yang terputus talinya...Terbang tinggi tapi akhirnya tersungkur ke bumi...

Aku sama seperti mereka...ingin kan sebuah kebahagiaan....andai bahagia itu mmg bukan untuk aku...aku terima dengan redha...meski dihati berkalang duka....kerana aku hanya insan biasa yang tak punya apa-apa...

No comments: