Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Saturday, January 1, 2011

01.01.11 ...Selamat Tahun Baru...

Alhamdulillah...aku masih diberi kesempatan untuk meneruskan hidup ini pada hari ini...01.01.11...Selamat tahun baru untuk semua...Tinggallah 2010 menjadi lipatan sejarah dan kenangan yang akan dibawa bersama melayari kehidupan hari esok...

Semoga tahun baru ini menjanjikan kehidupan yang lebih sempurna!!!! yang lebih baik dan bermakna !!!
Dan yang pastinya...kehidupan ini pasti akan lebih mencabar.....

Hiduplah seperti apa yang kita inginkan...kerana hidup ini hanyalah sementara...Lakukan mengikut apa mahunya kita..tapi jgn sampai melupakan norma2 kehidupan yang sepatutnya...kerana kita hanyalah manusia biasa...

Tiada manusia sempurna yang tak punya masa lampau....Jika semalam kita gagal...bangkitlah hari ini untuk meneruskan kejayaan...dan jika semalam kita adalah org yg sgt berjaya....bangkitlah lagi untuk terus berjaya!!!!


Hidup adalah perjuangan yang menuntut pengorbanan...dan ianya tanpa noktah..selagi kita bernafas...selagi itulah hidup menjadi pertaruhan!!!! ..Jangan takut untuk menghadapi hidup ini!!!!

HAPPY NEW YEAR
Receive my simple gift of LOVE
Wrapped with SINCERITY
Tied with CARE &
Sealed with BLESSINGS
2 Keep u HAPPY & SAFE all the life long.
HAPPY NEW YEAR..!

No comments: