Life may not always give us a chances..BUT it always give us a choices...

Me...Pu3 zmt...

My photo
I am ONLY ONE but I am ONE..I can't do EVERYTHING but I can do SOMETHING..and I won't let what I can't do interfere with what I can do. I AM NOT PERFECT & I DON'T PRETEND TO BE BUT I ONLY HAVE ONE LIFE TO LIVE & I'M GOING TO TAKE EVERY RISK!!!!

Tentang AKU...AKU..dan AKU

Lagi tentang diri aku... Simple but nice...daring but loving adakalanya keras dan adalanya berhati lembut.. Aku tahu apa yang aku inginkan dalam hidup Tak akan menyerah kalah..sekalipun sudah dipenghujung nyawa..ITULAH AKU....

Tuesday, November 9, 2010

Di suatu ketika...


 Hidup ini memang indah...pertemuan itu cuma seketika namun cukup meninggalkan kesan yang mendalam di hati kita..... Disini kita bertemu dan disini juga kita berpisah.....
Sangat singkat pertemuan ini sepertinya aku ingin bertemu lagi. Mungkin di suatu ketika yang kita sendiri tidak pasti bila..
Yang pentingnya...kita telah melakar memori dan ingatan untuk dijadikan kenangan sepanjang hidup ini...
Walaupun pada pertemuan yang teramat singkat ini ...
Selagi masih bernafas..takkan pernah aku lupa hari-hari indah yang dimana kita ada bersama...
Sampai bila-bila aku tak akan pernah lupa......

FRI -Gelang Patah SESI 3 /2010 - 25 oct - 3 nov.....keep in touch..

No comments: